خرید میوه خشک عمده فله و بسته بندی
میوه خشک عمده

میوه خشک عمده

میوه خشک عمده بازار هدف متفاوتی از میوه خشک شده دارد. خریداران عمده خشکبار؛ تجار، کارگاه های بسته بندی میوه خشک، صادر کنندگان، برندها و فروشگاه های بزرگ میوه خشک و خشکبار هستند. خرید میوه خشک در حجم بالا و سپس خرده فروشی آن، یکی از روش های کسب درآمد از میوه جات خشک شده است.

اگر قصد خرید و فروش میوه خشک در حجم بالا را دارید، این مقاله برای شما مناسب است. در هنگام خرید و فروش میوه خشک در حجم بالا نکات مهمی را باید بدانید. ندانستن این نکات؛ ضرر و زیان های مالی بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. پس با الوو آجیل همراه باشید تا در این مورد اطلاعات کافی را به دست آورید.

راهنمای خرید میوه خشک عمده

خرید میوه خشک عمده به سادگی خرید یک کیلو از آن محصول نیست. در خرید میوه خشک در تناژ بالا شما تنها بخشی از محصولات را مشاهده کرده و از کیفیت آن مطلع می شوید. این امکان که تمام بار خشکبار شما مانند نمونه مشاهده شده مرغوب و باکیفیت نباشد، امر غیر ممکنی نیست.

در هنگام خرید میوه خشک حجم بالا از یکدست بودن کل بار اطمینان حاصل کنید. تمام باری که قصد خریداری آن را دارید باید از کیفیت و سلامت یکسان و بالایی برخوردار باشد. مبادا با دیدن بخش کمی از محصول و بدون بررسی تمام پاکت های بسته بندی وجه میوه خشک را پرداخت نمایید.

الوو آجیل توصیه می کند؛ هنگام خرید میوه خشک از فروشنده بخواهید که کل بار را در پاکت های شفاف پلاستیکی قرار دهد تا به سادگی بتوانید از محتویات پاکت ها مطلع شوید. بهتر است محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبری که بازگشت کالای نامرغوب و عودت وجه را ضمانت می کنند؛ خریداری نمایید.

میوه خشک عمده فله

میوه خشک عمده فله را با احتیاط خریداری نمایید. میوه خشک فله ای مبدأ مشخصی نداشته و امکان یکدست نبودن محصولات و قاطی شدن میوه خشک با میوه خشک های نامرغوب در آنها زیاد است. مگر اینکه میوه خشک را به صورت فله ای از مراکز معتبر و شناخته شده ای خریداری نمایید.

خرید فله ای میوه خشک برای شما بسیار مقرون به صرفه است. اما دقت داشته باشید که قیمت پایین و صرفه اقتصادی بالای این خرید؛ شما را به اشتباه نیندازد. پایین تر بودن قیمت میوه خشک فله ای به نسبت میوه خشک بسته بندی امری بدیهی است. اما ارتباطی با کیفیت پایین آن ندارد.

پایین تر بودن قیمت میوه خشک فله ای به دلیل حذف هزینه های لازم برای بسته بندی و نیروی انسانی و تجهیزات مورد استفاده در بسته بندی کردن میوه خشک است. دقت کافی داشته باشید؛ شما باید همان محصول مرغوب و لوکس را به صورت فله ای و البته با قیمت پایین خریداری نمایید.

قیمت میوه خشک عمده

بسته بندی میوه خشک و کسب درآمد از آن

میوه خشک بسته بندی شده در نظر مشتریان بسیار جذاب تر از میوه خشک فله ای است. بسته بندی میوه خشک با روش های خلاقانه و براساس روانشناسی مشتریان، امکان فروش میوه خشک را به میزان قابل توجهی بالا می برد. فروش میوه خشک بسته بندی با ارزش افزوده خوبی انجام می شود.

خرید میوه خشک فله ای به صورت عمده و سپس بسته بندی کردن آن؛ یکی از راه های کسب درآمد در منزل می باشد. با بسته بندی کردن میوه خشک می توانید به درآمد مناسب و بی دردسری دست پیدا کنید. اگر شما یک خانم خانه دار هستید؛ این کار می تواند یک منبع درآمد عالی برای شما و خانواده تان باشد.

شما می توانید میوه خشک های بسته بندی شده را از طریق پیج اینستاگرام، سایت های دیوار و شیپور بفروش برسانید. فروش میوه خشک بسته بندی شده بهداشتی در میان اقوام و آشنایان شما نیز می تواند درآمد خوبی را برایتان به همراه بیاورد. آشنایان شما به دلیل اطمینانی که به شما دارند؛ به سادگی میوه خشک های خود را از شما خریداری می نمایند.

قیمت میوه خشک عمده

یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت میوه خشک، خرید به صورت خرده و یا عمده است. قیمت میوه خشک در حجم بالا همواره پایین تر از قیمت خرده فروش خشکبار میوه است. اما قیمت میوه خشک عمده خود نیز به عوامل مهمی بستگی دارد و در خرید عمده برگه میوه هم قیمت ارزان و گران معنی دارد.

میزان و حجم سفارش تنها عامل مهم در قیمت گذاری میوه خشک یا هر محصول دیگری نیست. قبل از هر چیز باید به کیفیت میوه مورد استفاده در تولید میوه خشک دقت کرد. طبیعتا تولید میوه خشک با استفاده از میوه کاملا سالم و درجه یک با هزینه های بیشتری انجام می شود.

گاهی مشتریان درخواست خرید میوه خشک با بسته بندی های استاندارد و با نام و برند خودشان را دارند. در این مواقع قیمت محصول بالاتر از حالت معمول که برگه میوه ها به صورت فله ای و بدون پاکت های بسته بندی خواهد بود که امری کاملا طبیعی است.

فروش میوه خشک عمده

فروش عمده میوه خشک از روش های اینترنتی، ویزیتوری، سایت های واسطه گری و… انجام پذیر است. که در میان روش های گفته شده ساده ترین، سریعترین و مناسب ترین روش فروش میوه خشک عمده؛ مذاکره با سایت ها و فروشگاه های میوه خشک و خشکبار معتبر و قدرتمند است.

فروش میوه خشک حجم بالا در بازار تهران، اصفهان، تبریز، فارس و… نیز به روش های سنتی انجام می شود. کافی است که مراکز فروش عمده میوه خشک در هر شهر و استان را یافته و سری به آنها بزنید. این افراد عموما مشتریان عمده میوه خشک را شناخته و به سادگی می توانند محصولات شما را خریداری نمایند.

فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار الوو آجیل با شناخت دقیق بازار فروش میوه خشک حجم بالا و ارتباط دوستانه با خریداران میوه خشک جهت صادرات، می تواند محصولات شما عزیزان را به فروش بگذارد. در صورتی که تمایل به فروش عمده میوه خشک در بازار الوو آجیل را دارید، می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

میوه خشک عمده از کجا بخرم؟

اگر شما خریدار میوه خشک عمده هستید؛ می توانید فروشندگان میوه خشک عمده را از میان فروشگاه های اینترنتی، تولید کنندگان میوه خشک، تجار و بازاری ها انتخاب کرده و از میان این افراد با معتبر ترین آنها قرارداد همکاری ببندید. در این صورت شما همواره یک فروشنده میوه خشک عمده عالی خواهید داشت.

چرا الوو آجیل به خرید میوه خشک عمده از مراکز فروش میوه خشک معتبر توصیه اکید دارد؟ در هنگام خرید میوه خشک در حجم بالا امکان اشتباه بسیار زیاد است. شما تنها در صورتی می توانید از خرید خود مطمئن باشید؛ که محصولات را از مرکز معتبری خریداری نمایید.

فروشندگان معتبر میوه خشک و خشکبار همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش خود هستند. این فروشندگان خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان را بر عهده گرفته و پاسخگوی اعتراضات مشتریان خود هستند. تمام فروشندگان معتبر برای اثبات حسن نیت خود ضمانت بازگشت کالا را در دستور کار خود قرار می دهند.

خرید میوه خشک عمده

نکات پایانی در مورد خرید و فروش میوه خشک عمده

میوه خشک عمده معمولا در اوزان بالا و به صورت فله و بسته بندی شده و با قیمت های مناسبی خرید و فروش می شود. الوو آجیل به شما دوست عزیز توصیه می کند که همواره قبل از خرید و فروش میوه خشک عمده تمامی شرایط را سنجیده و بدون بررسی کامل اقدام به خرید و فروش میوه خشک عمده نکنید.

فرقی ندارد شما خریدار یا فروشنده میوه خشک عمده باشید؛ در هر دو صورت امکان ضرر و زیان مالی شما وجود دارد. اگر قصد تولید و پخش میوه خشک عمده را دارید، قبل از هر چیز با خریداران معتبر و مناسبی دیدار کرده و با ایشان درمورد فروش محصولاتتان با قیمت های منصفانه صحبت کنید.

و اگر شما خریدار میوه خشک عمده هستید؛ با دقت زیاد از خریداری میوه خشک نامرغوب و بی کیفیت و با قیمت های غیر اصولی و بالا پیشگیری کنید. دقت داشته باشید؛ قبل از خریدار نهایی محیط مناسبی را برای نگهداری از آنها محیا کنید. محیط های مرطوب و در معرض تابش مستقیم خورشید محل های مناسبی برای نگهداری میوه خشک نیستند.

پیش از انبار کردن میوه خشک محیط را به لحاظ نبودن رطوبت و حشرات موذی کاملا بررسی نمایید. محیط های حاوی آلودگی و گرد و غبار مدت ماندگاری میوه جات خشک شده را کاهش می دهند. امکان فساد میکروبی و شیمیایی میوه خشک در محیط نگهداری نامناسب بسیار زیاد است.

اشتراک گذاری:

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.