ضمانت بازگشت وجه و مرجوع کالا

کلیه محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی الو آجیل دارای ضمانت اصالت و کیفیت هستند. مشتریان می توانند به مدت ۷ روز پس از دریافت محصول نارضایتی خود پیرامون مسائل بهداشتی ، کیفیت و تازگی محصولات را به اطلاع واحد پشتیبانی مشتریان الو آجیل رسانده و در صورت لزوم کل وجه خود را بازپس بگیرند.

الو آجیل توصیه می کند پس از تحویل محصول از شرکت های حمل و نقل آن را تست کنید. برای تشخیص محصول باکیفیت از محصولات غیر مرغوب نیز می توانید مقالات مختلفی که برای این منظور در سایت قرار داده شده است را مطالعه کرده و حتی نظر کارشناس فروش مجموعه را جویا شوید.

ضمانت بازگشت کالا و مرجوع کالا درمورد محصولاتی همچون آجیل، خشکبار و عسل مربوط به مسائل بهداشتی و کیفیتی است. بدین معنا که اگر مشتری پس از دریافت کالا متوجه بهداشتی نبودن محصول و یا مغایر بودن کیفیت آن با توضیحات ارائه شده در صفحه همان محصول شدند؛ می توانند کالا را بازگردانده و کل پول خود را پس بگیرند.

لازم به ذکر است بازگشت کالا به دلایلی همچون؛ نپسندیدن طعم محصول، پشیمان شدن از خرید و …قابل قبول نیست. برای پیشگیری از این اتفاقات؛ مشتریان می توانند پیش از انجام خرید نهایی توضیحات بیان شده در صفحه محصول را مطالعه و در صورت نیاز با کارشناس فروش مجموعه ارتباط بگیرند.

و پس از اطمینان از مطابق بودن محصول با سلیقه و نیاز خودشان برای خرید محصول اقدام نمایند.. توصیه می شود اگر محصول را قبلا استفاده نکرده و با طعم آن آشنایی ندارید؛ قبل از خرید محصول، مقدار کمی از آن را به عنوان نمونه تهیه کرده و سپس خرید اصلی خود را انجام دهید.